niedziela, 23 listopada 2014

Witam państwa!

Przed wami opis mojego nowego opowiadania! Mam nadzieję , że się cieszycie! 
Za jakieś pół godziny do godziny powinien pojawić sie rozdział. Kolejne postaram sie dodawać w ciągu tygodnia do dwóch. Niestety nie jestem w stanie częściej gdyż szkoła wzywa, a ja obiecałam sobie, że będę się uczyć. Tym razem mam dla was coś innego. Opowiadanie będzie miało miejsce w naszym realnym świecie :) Więcej zdradzać nie będę :) Oby wam się podobało.
*~*~*~*~*~*

A jeśli nasze życie jest dopięte na ostatni guzik? Wszystko jest doskonale dopasowane? Idealnie to sobie zaplanowałeś, każda minuta jest wyważona... nagle pojawia się ktoś kto przywraca Ci dawne emocje? Ktoś kto obudzi je wszystkie i sprawia, że płoniesz? Czasem nie wiemy kim jest osoba, która pojawia się na naszej drodze, nie możemy przewidzieć ile zmieni w naszym życiu. Może okazać się naszym przeciwieństwem, wszelkim postrzeganym przez nas złem. 
W tych chwilach stajemy przed trudnym wyborem. Posłuchać serca, które bije jak szalone gdy tylko ujrzy iskry w tych nieziemskich oczach? Czy iść za rozsądkiem podpowiadającym nam by się wycofać, aby się nie poparzyć? Uszczęśliwiać siebie? Dać szansę swojej namiętności czy brnąć dalej w grę, którą stworzylismy sobie sami? Czy przyjąć zaproszenie do calkiem obcego świata?
Zastanów się z kim igrasz, bo może się okazać ogniem, który rozpali w Tobie te uczucia, które starałeś się ukryć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

layout by Sasame Ka